Сьогодні, 12 грудня, абоненти мобільного оператора "Київстар" почали скаржитися на збій: люди не можуть дозвонитися ні, ні зайти в інтернет.
У компанії "Київстар" технічний збій підтвердили. За їхніми даними, частина абонентської бази не має послуг дзвінків та мобільного інтернету. Проблему вже вирішують.
Нагадаємо, що українці можуть безкоштовно поки що підключитися до іншої мережі, щоб залишатися на зв'язку. Як це зробити:
Вимкніть автовибір мережі
на Android: Установки - Мобільна мережа (або Підключення) - Оператор
на iOS: Параметри -Стільникові дані -Вибір мережі.
Знайдіть і виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;
Якщо підключитися не вдалося, спробуйте знову або виберіть іншу мережу;
Перевірте, чи можна зателефонувати або надіслати SMS.
Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб знати найважливішу інформацію