Станції метро "Індустріальна"
Напрями:
З 60-х років минулого століття приміські автобусні маршрути чугуївського спрямування розпочинали свій шлях від автостанції №3 на Кінному ринку, проїжджаючи при цьому понад 10 кілометрів містом. До будівництва другої черги 1-ой лінії метро (1978 рік) це було обгрунтовано, т.к. створення кінцевого пункту приміських автобусів у районі ХТЗ лише збільшило навантаження на наземний транспорт, пропускна спроможність якого була на межі. Але після відкриття станцій метро "Тракторний завод" та "Пролетарська" (нині - "Індустріальна") з'явилася можливість організувати у цьому районі приміську автостанцію.
Можливість ця була реалізована лише у 1990 році, коли біля станції метро "Пролетарська" (нині - "Індустріальна") було відкрито приміську автостанцію чугуївського спрямування (Автостанція №6, "Заводська"). Вона розташована з північного боку від станції метро, між Московським проспектом і заводом "Електроважмаш", що на вулиці, що отримала в 2004 році назву Лосєвській.
В безпосередній близькості від автостанції знаходяться виходи станції метро "Індустріальна" та залізнична платформа "Лосево-2". Завдяки транспортній розв'язці Московського проспекту та вулиці Лосєвській біля перетину з вулицею П'ятихатською виїзд автобусів з автостанції на Московський проспект у бік Чугуївської траси значно полегшений.
У 80-ті роки існував також проект будівництва більшої автостанції біля станції метро "Пролетарська" (нині - "Індустріальна") для міжміських автобусів, що прямують до Донецької та Луганської області, але так і не було реалізовано. Спочатку автостанція являла собою типову одноповерхову будівлю з квитковими касами та невеликим залом очікування. Вона мала шість платформ, накритих навісом. До ідеї будівництва міжміської автостанції повернулися лише через два десятиліття.
З 4 квітня 2011 року з центрального автовокзалу на автостанцію №6 перенесли всі рейси Куп'янського спрямування. З метою розширення автостанції було обладнано дві додаткові платформи з тильного боку станційної будівлі. У 2012 році розроблено проект нової двоповерхової будівлі. Роботи з реконструкції автостанції розпочалися у жовтні 2012 року. До вересня 2013 року було завершено першу чергу реконструкції автостанції. Значно збільшено площу будівлі автостанції, яка стала двоповерховою. Для зручності пасажирів на автостанції обладнано окреме приміщення камери схову, довідкове бюро, новий туалет, перукарня, буфет. Зал очікування у новій будівлі збільшений у кілька разів, у ньому розміщені комфортабельні лавки та нові інформаційні стенди. Встановлено сучасну кліматичну систему кондиціювання та вентиляції повітря, автономну газову систему опалення. Для комфорту водіїв облаштовано приміщення для їхнього короткострокового відпочинку. Із західного боку облаштовано нові платформи. Після завершення другої черги реконструкції та введення в експлуатацію нових платформ зі східного боку будівлі з центрального автовокзалу сюди перенесено практично всі внутрішньообласні та міжобласні рейси Ізюмського та Куп'янського напрямів.